11.04.2014

Pan Pizza :)

Moja druga w życiu pizza ;) 
Pierwszą robiłam tak dawno temu, że już nie pamiętam jak smakowała :)

Co potrzeba:
2,5 szklanki mąki
pół szklanki letniej wody
pół szklanki letniego mleka
30g świeżych drożdży
łyżka oleju 
sól

Mieszamy mleko z wodą dodajemy drożdże i mieszamy do ich rozupszczenia :)
Siejemy przes sito mąkę do miski, dodajemy rozczyn, olej i szczyptę soli i ugniatamy :)
Gotowe ciasto odkładamy w ciepłe miejsce na ok. godzinę

Po godzinie smarujemy blachę masłem/margaryną układamy ciasto i formujemy na kształt pizzy ;)
Z braku sosu pomidorowego posmarowałam ketchupem, nałożyłam kawałki smażonej piersi z kurczaka i kawałki ananasa i obficie posypałam startym serem :)

Piękę 20 min w 190stopniach. 

Smacznego :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz