13.03.2014

Kuchnia :)

Co wczoraj u mnie na obiadku? :)
Oczywiście nieśmiertelny rosół
A na drugie? Coś co odkryłam dzięki mojemu M. kiedy zaprosił mnie do restauracji. Zawsze byłam przekonana, że jak makaron to tylko z sosem pomidorowym, a tu jednak może być coś lepszego ;)
Dlatego przedstawiam Makaron z brokułami i kurczakiem w sosie śmietanowym :)
Kupiłam przy okazji ostatniej wizycie w IKEA wok. 
Jest to jeden z moich bardziej udanych zakupów. Największa zaleta, że przy robieniu takiego makaronu nie potrzebuję już miski aby wszystko wymieszać. Wok pokryty jest warstwą, dzięki której sos się nie przypala.
Szczerze polecam zakup takiej patelni :)
Ja do mojego dania używam makaronu rurki

Zazwyczaj używam mięsa z piersi kurczaka, ale że zostało z rosołu to były to kawałki mięsa z udka i pałek
no i oczywiście brokuły ;)
A przygotowanie dania wyglądało tak :)

Smacznego ;)

2 komentarze:

  1. Rosół wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaczek wygląda apetycznie :) i na pewno tak jest :)

    OdpowiedzUsuń