19.03.2014

Męska impreza jedzenie cz.1

Jak wcześniej pisałam zbliża się męskie spotkanie mojego M. :) Dziś zabrałam się za rybę w zalewie pomidorowej. Robię ją jako pierwszą bo aby była najsmaczniejsza powinna 1-2 dni poleżeć w tej zalewie.
Kupiłam 4 filety Pangi 
Za pomocą papierowego ręcznika odsączyłam je z wody i pokroiłam każdy filet na 4 części. 
Następnie posoliłam i przygotowałam tak jak kotlety - jajko mąka i bułka tarta i na patelnie :) 
W trakcie smażenia trochę je dociskałam aby jeszcze więcej wypuściły z siebie wody. Po usmażeniu prezentowały się tak:
Kolejnym krokiem było przygotowanie zalewy :) 
Do takiej porcji użyłam pół szklanki octu, 3 szklanki wody, 4 łyżki ketchupu, 1 łyżeczkę soli, 3 łyżki przecieru pomidorowego, 4 łyżki cukru, 3 liście laurowe, 6 ziel angielskich i 2 cebule :)
Wszystko wrzuciłam do garnka i czekałam aż się zagotuje
Po ostygnięciu zalałam rybki i ... gotowe :) teraz tylko czekać aż się "przegryzie"

Smacznego :) 

2 komentarze: