20.03.2014

Męska impreza jedzenie cz.2

Dziś kolejna porcja jedzenia na jutro ;) Tym razem sałatka kebabowa. Bardzo prosta i szybka w przygotowaniu. Na dużą miskę użyłam 3 połówki fileta z piersi kurczaka. Pokroiłam w kostkę, posoliłam i dodałam przyprawę kebab-gyros i na patelnie. Tak powstała pierwsza warstwa:
Następnie pokroiłam ogórki konserwowe w plastry i powstała kolejna warstwa:
Następna warstwa to sos, który powstał z połączenia majonezu, ketchupu i odrobiny przyprawy tzatziki :)
Warstwa nie może być za mocna bo sałatka będzie pływać, kolejną warstwę tworzą dwie starte marchewki:
Znowu sos, cieniutka warstwa:
Przedostatnią warstwą jest dość duża ilość poszatkowanej kapusty pekińskiej:
I na koniec znowu sos :)
Gotowe :) Sałatka najlepsza jest na drugi dzień kiedy kapusta zrobi się lekko miękka od sosu.
Smacznego!

1 komentarz:

  1. Pysznie. Gdyby nie to mięso to pomyśleć można , że to wigilia:D

    OdpowiedzUsuń